Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden.

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, SchermGroothandel.nl, met u sluiten. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via groothandel@schermgroothandel.nl of per post: SchermGroothandel.nl, Franciscusweg 249, 1216SG Hilversum. U kunt ons ook bereiken op ons telefoonnummer 035-3690016. Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Producten

Alle producten die wij verkopen zijn voorzien van 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven.

Artikel 2 – Registratie

U dient zich te registreren om een product te bestellen. Uw account dient te worden goedgekeurd, daar wij alleen leveren aan ondernemers die zaken doen in de reparatie-branche en een geldig KvK en BTW nummer hebben. U moet hiervoor uw bedrijfs gegevens aan ons verstrekken. Deze bedrijfsgegevens dient u naar waarheid in te vullen en deze dienen actueel te zijn. Wij beschermen uw gegevens goed: zie ook onze Privacy Statement op onze website. Gebruik een sterk wachtwoord voor uw account en geef uw achtwoord nooit aan anderen. U bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van uw account.

Artikel 3 – Betalingen

De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. U kunt in onze webshop betalen met iDeal. De verzendkosten zijn voor uw rekening tot orders van €100,-, daarboven zijn ze voor ons. Voor orders boven de €100,- bieden wij dus gratis verzending.

Artikel 4 – Leveringen

Wij leveren uw producten af of het adres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als hij het pakket al hebben verzonden. PostNL verzorgt de distributie. Wanneer het pakket is verzonden, krijgt u van ons een track en trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. Wij doen ons best om de bestelling binnen 2 werkdagen te leveren. Als de bestelling vertraagd is stellen wij u hiervan niet op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor de producten hebt betaald meteen terug te storten of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 5 – Retour

Wij leveren uitsluitend business to business, hiermee vervalt het retourrecht van 14 dagen dat wel voor consumenten zou gelden. Indien een artikel retour wordt gestuurd wegens een defect ontvangt u hiervoor een gelijkwaardig artikel terug of wordt het aanschafbedrag tot uw saldo toegevoegd. Indien u een artikel met een andere opgave retourneert brengen wij 20% re-stock fee in rekening over het betaalde bedrag. Het restant bedrag wordt uitgekeerd via uw account.

Artikel 6 – Garantie

Wij geven 6 maanden garantie op LCD schermen. Als het product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat heeft u recht op een vervangend product. Dit is niet het geval als er barsten inkomen of fouten die voortkomen uit slechte montage. Het defecte product moet u naar ons terugsturen in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor uw rekening. Artikelen kunnen worden geruild voor een vervangend artikel of een voucher van het artikel van de huidige waarde.

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geeft niet als de schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roerloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 8 – Intellectuele eigendomsrechten

Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordgereken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 9 – Klachtenregeling

Als u een klacht heeft over de uitvoering dan de overeenkomst horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar groothandel@schermgroothandel.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen vier dagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen ontvangt u binnen vier werkdagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaan er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 10 – Geschillenregeling

Op de algemene voorwaarden en de overeenkomst die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Midden-Nederland bevoegd.